Web Content Viewer
Информационни масиви и ресурси, използвани от администрацията
ОПИСАНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ МАСИВИ
И РЕСУРСИ, ИЗПОЛЗВАНИ ОТ ОБЩИНА ЕЛЕНА
За издаването на удостоверенията от списъка на услугите, Общинска администрация Елена използва справки от регистри, като съдържащите се в тях данни се извличат автоматизирано по електронен път.
Възможността за предоставяне на тези услуги е реализирана чрез средата за междурегистров обмен (RegiX), която предоставя възможност за реализиране на интерфейс за автоматизирано подаване и обслужване на стандартизирани заявки за административни услуги по електронен път. С разработените компоненти, необходими за свързване на информационните системи на администрациите, е осигурена възможността за потребителите на информация автоматично да извличат данни от основни регистри, сред които са Регистър на наказателните постановления (ИА ГИТ), Регистър на защитените територии и защитените зони в България(ИАОС), Регистър на правните основания за ползване на площи – земеделски земи (МЗГ), Централен регистър на юридическите лица с нестопанска цел за обществено полезна дейност (МП), Регистър на производствата по несъстоятелност (МП), Имотен регистър (АВ), Търговски регистър (АВ), Регистър на средните училища и детски градини (МОН), Регистър на дипломи и свидетелства за завършено основно и средно образование и придобита степен на професионална квалификация (МОН), Регистър на задължените лица (НАП), Регистър на моторните превозни средства (МВР) и други.