Web Content Viewer
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
Измерване удовлетвореността на потребителите
на административни услуги в Община Елена
Обществените нагласи и очаквания на гражданите и бизнеса към общинска администрация при административното обслужване и необходимостта от подобряване на бизнес средата налагат преосмисляне на политиката в тази област. Общинска администрация не функционира сама за себе си, а заради гражданите, като осигурява качествено административно обслужване чрез спазване на нормативно определените стандарти и отстранявайки максимално условията за корупция. Базирайки се на добрите европейски практики, администрацията следва да поставя като ключов момент в действията си удовлетвореността на потребителя на услугата.
Действията за измерване удовлетвореността на потребителите на административно обслужване се ръководят от следните цели:
Основна цел на административното обслужване е да подобрява достъпа до административни услуги и да повишава качеството им;
Да улесни гражданите и юридическите лица при получаването на информация за видовете административни услуги, за необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
Да предостави на заинтересованите граждани професионална консултация за задължителния набор от документи, които осигуряват изпълнението на всяка административна услуга;
Въвеждане на механизми за надеждна обратна връзка от клиента и извлечение на поука от направените коментари;
Да повиши качеството на крайния продукт на видовете административни услуги;
Извършване, измерване и публикуване оценките за удовлетвореност на клиентите;